Pristatymo sąlygos

Paskelbta : 29.06.2018

 

 

Pardavėjas įsipareigoja pakeisti nekokybiškas prekes kokybiškomis, arba prekes susigrąžinti į sandėlį. Prekių, kurios gaminamos pagal specialius užsakymus (antspaudai, verslo dovanos su įmonės logotipu, vizitinės kortelės ir kiti spaudos darbai), pardavėjas atgal nepriima, išskyrus tuos atvejus, kai grąžinama dėl gamyklos broko.

Kaip užsisakyti prekes:
Siūlome sudaryti bendradarbiavimo sutartį, kuri suteikia galimybę atidėti mokėjimą bei gauti nuolaidų. Dėl sutarties pasirašymo ir prekių pristatymo prašome kreiptis į Jus aptarnaujantį vadybininką-jis greitai reaguos į Jūsų užsakymus ir operatyviai ruoš pasiūlymus pagal Jūsų poreikius. Taip pat reguliariai informuos apie naujoves, pristatys vykstančias akcijas bei mielai atsakys į visus rūpimus klausimus.
 
Jūsų patogumui siūlome įvairius prekių užsakymo variantus:
 
1.       Internetiniu  adresu www.o-pen.lt
2.       Tel.(8-5)274 73 00
3.       Faks. (8-5)274 73 23
4.       El.paštu info@o-pen.lt
5.       Kreiptis į Jus aptarnaujantį vadybininką.
 
Įmonės darbo laikas: I-V 8.00-17.00 val.         
Adresas: Dariaus ir Girėno 81LT-02189, Vilnius
 
Prekių pristatymas ir garantija:
Prekes pristatome per 48 val. nuo užsakymo gavimo, jei užsakymas pateiktas iki 16.00 val.ir sandėlyje yra pakankamas prekių kiekis.
Specialių užsakymų pristatymo terminai derinami individualiai.
Užsakius prekių už 50 EUR +PVM  (didmeniniams klientams už 100 EUR +PVM), prekes atvežame nemokamai.
Esant mažesnei užsakymo sumai, taikomas transporto mokestis 4,50 EUR +PVM.
Jei klientas pats pasiima prekes iš mūsų sandėlio, transporto mokestis netaikomas esant bet kokiai sumai.
 
Visoms prekėms suteikiama tokios trukmės garantija, kokią suteikia gamintojas arba reglamentuoja LR įstatymai.
 
Prekių priėmimo ir grąžinimo tvarka:
Prekių kiekis ir kokybė tikrinama prekių perdavimo Pirkėjui metu. Pirkėjas turi teisę atsisakyti priimti tik nekokybiškas arba neatitinkančias užsakymo prekes. Pretenzijos dėl prekių kokybės Pardavėjui gali būti pareikštos per 24val. nuo prekių gavimo, bet ne vėliau kaip kitą dieną nuo prekių pristatymo. Jeigu yra prekių trūkumų arba defektų, kurių negalima nustatyti iš karto priimant prekes, Pirkėjas raštu informuoja Pardavėją apie prekių trūkumus ar pažeidimus per 5 darbo dienas nuo prekių perdavimo dienos.
 
Open_Label_420
0